fbpx

Prekių pristatymas

Pristatysime į namus (DPD) visoje Lietuvoje

  • Jūsų užsakytas superfoods.lt prekes nurodytu adresu pristatys mūsų partneris UAB „DPD Lietuva“.
  • Prekes Lietuvos teritorijoje kurjeris Jums pristatys per 1-3 d.d.
  • Lietuvos vietovėse prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 18.00 val.
  • Apie numatomą siuntos su užsakytomis prekėmis pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute.
  • Priėmus užsakytą prekę, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta laiku ir tvarkingai.

Atsiimkite DPD Pickup siuntų savitarnos terminale

  • Užsakytas prekes gaukite patogiu laiku ir patogioje vietoje visoje Lietuvoje!
  • Gavėjas yra informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu apie į terminalą jam pristatytą siuntą.
  • Atsiimti siuntą galima per 7 d.

Pristatymo terminas

  • Užsakymus suruošiame per 1-2 d.d. užsakymus kurjeriai pristatys per 1-2 darbo dienas. Jei užsakymas pateikiamas iki 12 val., galite tikėtis gauti jau kitą darbo dieną.
  • Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Dažnu atveju pristatome turimas prekes, o trūkstamas atsiunčiame vėliau.

Įsigyti vietoje

  • Galite atvykti ir įsigyti vietoje be išankstinio užsakymo adresu: Žukausko 41 (2 aukštas), Vilnius.  (Šiaurės miestelyje priešais PC Banginio “IKI”).
  • Klientus priimame darbo dienomis 13:00-15:00
  • Vietoje atsiskaityti galima tik grynais

Pristatymo kainos

Užsakius virš 59,99 € pristatysime NEMOKAMAI (išskyrus Kuršių Neriją)

  • Pristatymas į namus 3,99 €
  • Pristatymas į paštomatą 2,99 €
  • Pristatymo kaina į Kuršių Neriją papildomai kainuos 25,99 €
  • Pristatymo kaina į kitas šalis papildomai kainuos 29,99 €
 

Atmintinė siuntų gavėjams

1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES

DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane. Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams. Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius.

3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.

4. TEISINGAI INFORMUOK

Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta klientų aptarnavimo skyriui, el. paštu kas@dpd.lt arba tel.: 8-5 210 67 77. Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris.  

Svarbu:

  • Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę ir prekių kiekį.
  • Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti.
  • Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
  • Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
  • Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.
 

PAGALBA

Kilus klausimams prašome susisiekti su mumis

+37060937528

info@superfoods.lt

Pradėkite rašyti ir paspauskite Enter, kad ieškotumėte

Krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.