Prekių grąžinimas
Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui pateikti kokybiškas, tinkamos prekinės išvaizdos prekes.
- Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę ir prekių kiekį.
- Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, prekių kiekio, asortimento neatitikimą (-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti.
- Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus.
- Informacija apie pažeidimus ar neteisingai pristatytas pakuotes turi būti pateikta klientų aptarnavimo skyriui, el. paštu kas@dpd.lt arba tel.: 8-5 210 6777
- Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo ir pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
- Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR Vyriausybės 2001 06 11 nutarimu Nr. 697 (galiojanti redakcija nuo 2019 09 01) patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis ir LR civiliniu kodeksu. Remiantis Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punktu, Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo sutarties, sudarytos nuotoliniu būdu per 14 dienų, kai buvo įsigytos kokybiškos prekės, kurias parduoda Pardavėjas, tame tarpe mašinos ir mechaniniai įrenginiai, elektros mašinos ir įrenginiai, optikos, matavimo ir kontrolės prietaisai ir aparatai, antžeminio transporto priemonės.
- Prekės laikomos nekokybiškomis, jei pasibaigęs prekių galiojimo terminas, prekių sudėtyje yra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, dėl netinkamų laikymo sąlygų iki prekių perdavimo Pirkėjui yra pakitusi prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės, prekės yra pažeistos mechaniškai, pažeistos jų pakuotės ar yra kitų prekių kokybės trūkumų. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis ir prekių įsigijimo metu galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais.
- Prekės Pardavėjui gali būti perduodamos (grąžinamos) per kurjerį. Pirkėjui kreipiantis elektroninio pašto adresu info@avokadas.lt į Pardavėją bus pateiktos detalios grąžinimo instrukcijos.
- Taisyklėse nustatytais prekių grąžinimo atvejais už prekes sumokėtus pinigus Pirkėjui Pardavėjas grąžina per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių gražinimo dienos, pervesdamas pinigus į mokėtojo už prekes nurodytą banko sąskaitą. Jeigu grąžinamos prekės buvo pristatytos per kurjerį, t. y. Pirkėjas pasirinko prekių pristatymo būdą, kuris yra apmokestinamas papildomu paslaugos mokesčiu, Pardavėjas turi teisę iš Pirkėjui grąžinamos už prekes sumokėtos sumos proporcingai išskaityti Pardavėjo dėl prekių pristatymo patirtas išlaidas.
Kilus klausimams prašome susisiekti su mumis
+37060937528
info@superfoods.lt